Urządźmy się mądrze

SZKOLENIA I WARSZATY

- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA STYCZEŃ - MARZEC 2013 R.
(Szkolenia z zakresu rozwoju osobistego pracowników)

- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA STYCZEŃ I LUTY 2013 r.
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA LISTOPAD I GRUDZIEŃ 2012 r.
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA PAŹDZIERNIK 2012 r.
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA LUTY 2012 r.
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA STYCZEŃ 2012 r.
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA GRUDZIEŃ 2011 r.
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA LISTOPAD 2011 r.

W ramach Projektu zostaną przeprowadzone następujące szkolenia i warsztaty:

Blok "Podniesienie jakości prawa":
  • Prawo zamówień publicznych
  • Prawo administracyjne
  • Ustawa Prawo ochrony środowiska
  • Ustawa o ochronie przyrody
  • Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
  • Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego
  • Stosowanie Ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Finanse publiczne
  • Rachunkowość budżetowa
  • Stosowanie Ustawy o samorządzie gminnym
  • Ustawa Kodeks cywilny i Kodeks postępowania cywilnego
  • Prawo budowlane
  • Świadczenia rodzinne
  • Prawo pracy
Blok "Modernizacja procesów i metod zarządzania oraz wdrażanie usprawnień zarządczych"
  • Asertywność w komunikacji auditowej
  • Zarządzanie procesami wg ISO 9001:2008
  • Audit procesów - warsztaty doskonalące dla auditorów SZJ
  • Doskonalenie procesu i technik auditowania
Blok "Jakość świadczonych usług publicznych"
  • Powszechny Model Samooceny (CAF) jako podstawa do zarządzania zasobami ludzkimi i ich rozwoju - budowy systemu dla administracji samorządowej
  • Aspekty prawne i techniczne budowy transparentnego urzędu - e-Urząd, Elektroniczna Skrzynka Podawcza, BIP,
  • Opisywanie, wartościowanie stanowisk pracy w procesie zarządzania kadrami - wraz z metodologią oceny potrzeb szkoleniowych na podstawie aktualnych opisów stanowisk,
  • Funkcjonowanie i działanie urzędu w sytuacjach kryzysowych
  • Wdrożenie planowania zadaniowego w ujęciu finansowym
Blok "Szkolenia z zakresu podniesienia zaufania społecznego, metod mierzenia satysfakcji klientów i pracowników"
  • Wykorzystanie elektronicznych środków informatycznych do oceny wyników badań satysfakcji klienta jednostek administracji publicznej
  • Biuro Obsługi Klienta w administracji samorządowej - metodologia budowy i organizacji w urzędzie
  • Badanie satysfakcji klienta wg normy ISO 9001
  • Komunikacja interpersonalna w aspekcie urząd-klient z uwzględnieniem klientów trudnych. Profesjonalna obsługa klienta
Blok "Szkolenia dla kobiet i pracowników po 45 roku życia"
  • Obsługa programów komputerowych i Internetu
  • Rozwój umiejętności interpersonalnych (asertywność i komunikacja w relacjach z innymi pracownikami)
  • Emocje - przyjaciel czy wróg. Relacje międzyludzkie, radzenie sobie ze stresem i budowanie pewności siebie w szczególności związane z kobiecym przywództwem
  • Asertywność = równość. Mobbing w urzędzie
Blok "Szkolenia z zakresu rozwoju osobistego pracowników"
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Stres opanowany! Zrób to, czego się obawiasz
  • Etykieta w administracji.
  • Silna kobieta w środowisku zawodowym
  • Skuteczna komunikacja publiczna i profesjonalne prezentacje.