SZKOLENIA I WARSZATY
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA STYCZEŃ - MARZEC 2013 R.(Szkolenia z zakresu rozwoju osobistego pracowników)
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA STYCZEŃ I LUTY 2013 r.
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA LISTOPAD I GRUDZIEŃ 2012 r.
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA PAŹDZIERNIK 2012 r.
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA LUTY 2012 r.
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA STYCZEŃ 2012 r.
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA GRUDZIEŃ 2011 r.
- HARMONOGRAM SZKOLEŃ NA LISTOPAD 2011 r.
W ramach Projektu zostaną przeprowadzone następujące szkolenia i warsztaty:
Blok "Podniesienie jakości prawa":
- Prawo zamówień publicznych
- Prawo administracyjne
- Ustawa Prawo ochrony środowiska
- Ustawa o ochronie przyrody
- Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
- Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego
- Stosowanie Ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Finanse publiczne
- Rachunkowość budżetowa
- Stosowanie Ustawy o samorządzie gminnym
- Ustawa Kodeks cywilny i Kodeks postępowania cywilnego
- Prawo budowlane
- Świadczenia rodzinne
- Prawo pracy
- Asertywność w komunikacji auditowej
- Zarządzanie procesami wg ISO 9001:2008
- Audit procesów - warsztaty doskonalące dla auditorów SZJ
- Doskonalenie procesu i technik auditowania
- Powszechny Model Samooceny (CAF) jako podstawa do zarządzania zasobami ludzkimi i ich rozwoju - budowy systemu dla administracji samorządowej
- Aspekty prawne i techniczne budowy transparentnego urzędu - e-Urząd, Elektroniczna Skrzynka Podawcza, BIP,
- Opisywanie, wartościowanie stanowisk pracy w procesie zarządzania kadrami - wraz z metodologią oceny potrzeb szkoleniowych na podstawie aktualnych opisów stanowisk,
- Funkcjonowanie i działanie urzędu w sytuacjach kryzysowych
- Wdrożenie planowania zadaniowego w ujęciu finansowym
- Wykorzystanie elektronicznych środków informatycznych do oceny wyników badań satysfakcji klienta jednostek administracji publicznej
- Biuro Obsługi Klienta w administracji samorządowej - metodologia budowy i organizacji w urzędzie
- Badanie satysfakcji klienta wg normy ISO 9001
- Komunikacja interpersonalna w aspekcie urząd-klient z uwzględnieniem klientów trudnych. Profesjonalna obsługa klienta
- Obsługa programów komputerowych i Internetu
- Rozwój umiejętności interpersonalnych (asertywność i komunikacja w relacjach z innymi pracownikami)
- Emocje - przyjaciel czy wróg. Relacje międzyludzkie, radzenie sobie ze stresem i budowanie pewności siebie w szczególności związane z kobiecym przywództwem
- Asertywność = równość. Mobbing w urzędzie
- Zarządzanie sobą w czasie
- Stres opanowany! Zrób to, czego się obawiasz
- Etykieta w administracji.
- Silna kobieta w środowisku zawodowym
- Skuteczna komunikacja publiczna i profesjonalne prezentacje.